Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010
Honda CBR600F: Η επιστροφή!
Η αγαπημένη και εμπορικά επιτυχημένη street επανέρχεται στο προσκήνιο 5 χρόνια μετά την τελευταία κυκλοφορία της με στόχο να κυριαρχήσει στην κατηγορία.
Μετά την μεταφορά του κινητήρα του VFR800 στο νέο Crossrunner η Honda προχωρά σε μια ακόμη "μεταμόρφωση" βάζοντας στο Hornet φέρινγκ ,παρουσιάζοντας μια νέα χρηστική sport μοτοσικλέτα.
H CBR600F φορά τον κινητήρα του Hornet που αποδίδει "μόλις" 100,6bhp@12.000rpm και 6,52kgm ροπής στις 10.500rpm, ενώ το πλαίσιο ειναι αλουμινένο μονής ραχοκοκαλιάς φτάνοντας συνολικό βάρος τα 198kg.
Η Honda έδωσε την πρέπουσα προσοχή στην CBR600F εξοπλίζοντας την με ABS τριπίστονες δαγκάνες εμπρός, ρυθμιζόμενο USD πιρούνι εμπρός και ρυθμιζόμενη ανάρτηση πίσω.
Μένει να δούμε πόσο θα εκτιμήσει το κοινό μια μοτοσικλέτα που μπορεί να είναι διασκεδαστική εντός και εκτός πόλης, που μπορεί να φορτωθεί αλλά και να συμμετάσχει σε track days.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας : 4T, 4K, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) : 599
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) : 100/12.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) : 6,5/10.500
Τροφοδοσία : Ηλ. Ψεκασμός PGM-FI
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) : ΔΑ
Βάρος (kg, γεμάτο) : ΔΑ
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος : Μονής ραχοκοκαλιάς, αλουμινίου
Αναρτήσεις Ε : Τηλ. Πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.) : 120
Αναρτήσεις Π : Αμορτισέρ
Διαδρομή : 128
Φρένα Ε (χλστ.) : 2Δ, 296
http://www.protothema.gr/car-and-speed/moto/article/?aid=89527
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου