Στην φετινή έκθεση αυτοκινήτου του Los Angeles (SEMA) που διεξάγεται αυτές τις μέρες η Honda έχει καταφέρει να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον παρουσιάζοντας 12 συνολικά σπορ και αγωνιστικές εκδοχές του CR-Z. Από αυτές ξεχωρίζει το CR-Z MUGEN που εφοδιάζεται με κιτ αμαξώματος που περιλαμβάνει νέα γρίλια, πίσω αεροτομή, ζάντες 17 ιντσών ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν αλουμινένια πεντάλ και επιλογέας ταχυτήτων.
Στο εσωτερικό ξεχωριστό τόνο δίνει μία επιγραφή με το serial-number κάθε αυτοκινήτου καθώς η παραγωγή θα περιοριστεί σε 300 κομμάτια και θα ξεκινήσει την επόμενη άνοιξη δίχως, ωστόσο, να έχει γίνει γνωστό αν θα δούμε τα συλλεκτικά CR-Z και στην ευρωπαϊκή αγορά.
Ειδική περίπτωση αποτελεί το CR-Z Racer όπου ο κινητήρας του 1,5 lt συνδυάζεται με σύστημα turbo ανεβάζοντας την συνολική ισχύ στους 200 PS ενώ το αναβαθμισμένο στήσιμο περιλαμβάνει κλωβό ασφαλείας, 18άρες ζάντες, ελατήρια της Eibach, εξάτμιση της Magna και διάφορα άλλα. Ποιος είπε πως ένα υβριδικό δεν μπορεί να είναι τόσο κακό όσα τα σπορ CR-Z;
Στο εσωτερικό ξεχωριστό τόνο δίνει μία επιγραφή με το serial-number κάθε αυτοκινήτου καθώς η παραγωγή θα περιοριστεί σε 300 κομμάτια και θα ξεκινήσει την επόμενη άνοιξη δίχως, ωστόσο, να έχει γίνει γνωστό αν θα δούμε τα συλλεκτικά CR-Z και στην ευρωπαϊκή αγορά.
Ειδική περίπτωση αποτελεί το CR-Z Racer όπου ο κινητήρας του 1,5 lt συνδυάζεται με σύστημα turbo ανεβάζοντας την συνολική ισχύ στους 200 PS ενώ το αναβαθμισμένο στήσιμο περιλαμβάνει κλωβό ασφαλείας, 18άρες ζάντες, ελατήρια της Eibach, εξάτμιση της Magna και διάφορα άλλα. Ποιος είπε πως ένα υβριδικό δεν μπορεί να είναι τόσο κακό όσα τα σπορ CR-Z;
http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/?aid=88838
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου