Τον Σεπτέμβριο του 2011 θα κάνει πρεμιέρα το μικρό VW, UP! Θέλοντας να παίζουν… μπάλα εντός έδρας στο πιο μεγάλο εμπορικό στοίχημα που βάζουν, οι Γερμανοί θα παρουσιάσουν το μικρό VW στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
Ο σχεδιασμός του θα αλλάξει ελάχιστα από αυτόν του πρωτότυπου UP! (φωτογραφίες) που δέχτηκε πολλά θετικά σχόλια στις… εκθεσιακές περιοδείες που έχει κάνει τα τελευταία δύο χρόνια. Βέβαια θα υπάρξουν μικρές αλλαγές, κυρίως στην εμπρόσθια μάσκα, η οποία θα λάβει την εταιρική σχεδιαστική γραμμή, όπως αυτή πλέον ορίζεται με το Polo, ενώ ο κινητήρας θα τοποθετηθεί μπροστά, σε αντίθεση με την πρωτότυπη μορφή. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, το μικρό των Γερμανών αρχικά θα παραχθεί σε τρεις εκδόσεις.
Οι 3θυρες και 5θυρες θα είναι λίγο μεγαλύτερες από την τριπλέτα Aygo, C1 και 107 των Toyota, Citroen και Peugeot αντίστοιχα, με το μεταξόνιο να είναι στα 2,45 m (2,47 του Polo). Αργότερα αναμένουμε και την ανοικτή έκδοση.
Το μήκος του θα φτάνει τα 3,45 m (3,97 m είναι το Polo) και το ύψος του τo 1,5 m. Η τρίτη έκδοση θα είναι λίγο μεγαλύτερη, θα έχει τον χαρακτήρα ενός μικρού MPV και θα κοντραριστεί εμπορικά με αυτοκίνητα όπως το C3 Picasso της Citroen. Ολες οι εκδόσεις θα διαθέτουν πέντε θέσεις, ενώ ο χώρος των αποσκευών θα είναι στα 280 lt, με το UP MPV να διαθέτει λίγο μεγαλύτερο.
Το μικρό VW UP θα διατίθεται με τρεις κινητήρες βενζίνης και έναν πετρελαίου. Ο diesel θα είναι ο 1,2 lt, TDi απόδοσης 75 ίππων. Οι βενζίνης θα ξεκινάνε με τον τρικύλινδρο των 1.000 cc απόδοσης 60 PS. Αυτός ο κινητήρας θα κινεί τη βασική έκδοση και θα είναι και ο οικονομικότερος σε κατανάλωση, αφού αυτή, σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες μας, δεν θα ξεπερνάει σε τιμή τα 4,2 lt/100 km.
Στη συνέχεια θα τοποθετηθεί ο νέος κινητήρας του VW group, που αυτή την εποχή βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης. Αυτός θα είναι τετρακύλινδρος, επίσης 1.000 cc υπερτροφοδοτούμενος (TSi) απόδοσης 85 PS. Στην κορυφή της γκάμας θα τοποθετηθεί ο γνώριμος 1.2 lt TSi, απόδοσης 105 PS. Σημειώστε δε πως η VW μας διαβεβαιώνει ότι όλοι οι κινητήρες θα εκπέμπουν κάτω από 100 g/100 km CO2, κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρξουν κάποιες μικρές αλλαγές στον 1.2 TSi κινητήρα, ώστε να πέσουν οι εκπομπές ρύπων περίπου 30 g/100 km.
Τέλος, σημειώστε πως από το 2012 θα υπάρξει και ηλεκτροκίνητη έκδοση, ενώ το UP δεν θα έχει τελικά τον χαρακτήρα του «αυτοκινήτου του λαού», δηλαδή δεν θα είναι το οικονομικότερο αυτοκίνητο που θα έχει κατασκευάσει η VW, όπως αρχικά είχε ειπωθεί. Θα είναι ένα μικρό, οικονομικό στη χρήση, κλασικό VW με πάμπολλα συστήματα ασφαλείας (ESP από τη βασική έκδοση) και με τιμή λίγο πάνω από τα 10.000 ευρώ.
Ο σχεδιασμός του θα αλλάξει ελάχιστα από αυτόν του πρωτότυπου UP! (φωτογραφίες) που δέχτηκε πολλά θετικά σχόλια στις… εκθεσιακές περιοδείες που έχει κάνει τα τελευταία δύο χρόνια. Βέβαια θα υπάρξουν μικρές αλλαγές, κυρίως στην εμπρόσθια μάσκα, η οποία θα λάβει την εταιρική σχεδιαστική γραμμή, όπως αυτή πλέον ορίζεται με το Polo, ενώ ο κινητήρας θα τοποθετηθεί μπροστά, σε αντίθεση με την πρωτότυπη μορφή. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, το μικρό των Γερμανών αρχικά θα παραχθεί σε τρεις εκδόσεις.
Οι 3θυρες και 5θυρες θα είναι λίγο μεγαλύτερες από την τριπλέτα Aygo, C1 και 107 των Toyota, Citroen και Peugeot αντίστοιχα, με το μεταξόνιο να είναι στα 2,45 m (2,47 του Polo). Αργότερα αναμένουμε και την ανοικτή έκδοση.
Το μήκος του θα φτάνει τα 3,45 m (3,97 m είναι το Polo) και το ύψος του τo 1,5 m. Η τρίτη έκδοση θα είναι λίγο μεγαλύτερη, θα έχει τον χαρακτήρα ενός μικρού MPV και θα κοντραριστεί εμπορικά με αυτοκίνητα όπως το C3 Picasso της Citroen. Ολες οι εκδόσεις θα διαθέτουν πέντε θέσεις, ενώ ο χώρος των αποσκευών θα είναι στα 280 lt, με το UP MPV να διαθέτει λίγο μεγαλύτερο.
Το μικρό VW UP θα διατίθεται με τρεις κινητήρες βενζίνης και έναν πετρελαίου. Ο diesel θα είναι ο 1,2 lt, TDi απόδοσης 75 ίππων. Οι βενζίνης θα ξεκινάνε με τον τρικύλινδρο των 1.000 cc απόδοσης 60 PS. Αυτός ο κινητήρας θα κινεί τη βασική έκδοση και θα είναι και ο οικονομικότερος σε κατανάλωση, αφού αυτή, σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες μας, δεν θα ξεπερνάει σε τιμή τα 4,2 lt/100 km.
Στη συνέχεια θα τοποθετηθεί ο νέος κινητήρας του VW group, που αυτή την εποχή βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης. Αυτός θα είναι τετρακύλινδρος, επίσης 1.000 cc υπερτροφοδοτούμενος (TSi) απόδοσης 85 PS. Στην κορυφή της γκάμας θα τοποθετηθεί ο γνώριμος 1.2 lt TSi, απόδοσης 105 PS. Σημειώστε δε πως η VW μας διαβεβαιώνει ότι όλοι οι κινητήρες θα εκπέμπουν κάτω από 100 g/100 km CO2, κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρξουν κάποιες μικρές αλλαγές στον 1.2 TSi κινητήρα, ώστε να πέσουν οι εκπομπές ρύπων περίπου 30 g/100 km.
Τέλος, σημειώστε πως από το 2012 θα υπάρξει και ηλεκτροκίνητη έκδοση, ενώ το UP δεν θα έχει τελικά τον χαρακτήρα του «αυτοκινήτου του λαού», δηλαδή δεν θα είναι το οικονομικότερο αυτοκίνητο που θα έχει κατασκευάσει η VW, όπως αρχικά είχε ειπωθεί. Θα είναι ένα μικρό, οικονομικό στη χρήση, κλασικό VW με πάμπολλα συστήματα ασφαλείας (ESP από τη βασική έκδοση) και με τιμή λίγο πάνω από τα 10.000 ευρώ.
http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/?aid=89931
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου