Ξεχάστε τις αργοκίνητες και βαρετές Triumph Rocket III και Yamaha V-Max, η νέα FGR Midalu 2500 V6 με τους 240 ίππους υπόσχεται να κατατροπώσει όλες τις Superbike και Power Cruisers που θα βρεθούν στο δρόμο σας.
Το 2004 ο τσέχος MIrislav Felgr ξεκινά το τρελό εγχείρημα να δημιουργήσει έναν όσο το δυνατό μεγαλύτερο και ισχυρότερο κινητήρα. Με την στήριξη του Υπουργείου Βιομηχανίας και Εμπορίου της Τσεχίας και της τεχνογνωσίας του μηχανικού κινητήρων Oldrich Kreuz,το 2008 καταφέρνουν να δημιουργήσουν ένα εξακύλινδρο κίνητρα σε διάταξη V με περιεχόμενη γωνία 90 ° , χωρητικότητας 2442 κυβ.εκατ που απέδιδε 240 ίππους και ροπή που ξεπερνούσε τα 20 Nm, καθιστώντας τον τον ισχυρότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα που κατασκευάστηκε ποτέ για μοτοσικλέτα δρόμου.
Η FGR αφού είχε τον κινητήρα πλέον έτοιμο κάλεσε επίδοξους σχεδιαστές να σχεδιάσουν μια μοτοσικλέτα που θα μπορούσε να τον φιλοξενήσει. Χρειάστηκε πολύ σκληρή δουλειά για να μπορέσει να ενσωματωθεί ένας κινητήρας που ζύγιζε 107 κιλά (!) σε ένα λειτουργικό σύνολο. Έτσι σύμφωνα με πληροφορίες που είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της εταιρείας, κάλεσε 45 άτομα να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό σχεδίου, και ο νικητής ήταν ο Stanislav Hanus, ο οποίος είναι υπεύθυνος για το πρωτότυπο που βλέπετε εδώ.
Οι δοκιμές της πρωτότυπης Midalu 2500 V6 έχουν ξεκινήσει εδώ και περίπου ένα χρόνο και δεδομένου ότι θα μπορέσουν να συνεχίσουν να χρηματοδοτούν το έργο ( και να προσελκύσουν επαρκή αριθμό υποψήφιων αγοραστών ) ίσως προχωρήσουν στην παραγωγή περιορισμένου αριθμού μοτοσικλετών.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | FGR, τετράχρονος V-6 90°, υγρόψυκτος, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους ανά μπλοκ |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 90,0 x 64,0 |
Χωρητικότητα (cc) | 2.442 |
Σχέση συμπίεσης | 9,9:1 |
Μέγιστη ισχύς | 240hp |
Μέγιστη ροπή | 29kgm+ |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός Bosch |
Εκκίνηση | Μίζα |
Λίπανση | Συμβατικό κάρτερ |
Κιβώτιο | 6 σχέσεων |
Πλαίσιο | Χαλύβδινο χωροδικτύωμα με υποπλαίσιοο από ανθρακονήματα |
Μπροστινή ανάρτηση | Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι Ohlins. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση συμπίεσης |
Πίσω ανάρτηση | Μονό αμορτισέρ, Ohlins. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση συμπίεσης |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι. Δαγκάνες 4 εμβόλων, ακτινικής στήριξης |
Πίσω φρένο | Δίσκος με δαγκάνα 1 εμβόλου |
Μπροστινό ελαστικό | 120/70-17 |
Πίσω ελαστικό | 190/55-17 |
Βάρος (kg) | 270 |
http://www.protothema.gr/car-and-speed/moto/article/?aid=101133
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου