Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Nέα Triumph Tiger 800

 

Η αγγλική φίρμα φημιζόταν πάντα για τους τρικύλινδρους κινητήρες της και την επιτυχία των μοντέλων της σε οποία κατηγορία και αν συμμετείχαν. Έτσι το να δοκιμάσουμε την νέα Tiger 800 αποτελούσε πρώτη προτεραιότητα. Ας δούμε όμως τι αποκομίσαμε από την τετραήμερη συμβίωση με την μικρή τίγρη.


Κινητήρας

Προερχόμενος από το supersport Daytona 675 , είναι από μόνο του ένα θαύμα πως κατάφεραν οι μηχανικοί να προσαρμόσουν αυτόν τον κινητήρα σε μια on-off μοτοσυκλέτα. Πρωταρχικός σκοπός ήταν να δώσουν στην Tiger ένα χαρακτήρα που να προσανατολίζεται σε γεμάτη ροπή και δύναμη στις χαμηλομεσαίες στροφές, έτσι αυξήθηκε η διαδρομή του στροφάλου και σε συνδυασμό με τα περισσότερα κυβικά, δύναμη και ροπή κάνουν εμφανή την παρουσία τους από τις 2000 έως και τις 9300 σ.α.λ , όπου ο κινητήρας αποδίδει 94 άλογα ,ενώ τα 8,05κιλά ροπής "έρχονται" στις 7.850 σ.α.λ.

 Η ευστροφία αυτού του κινητήρα καθιστά την Tiger ένα ανεκτίμητο εργαλείο μέσα στην πόλη , ενώ θα σας ταξιδέψει ξεκούραστα με ταχύτητες άνω των 150 km/h με την συντροφιά του γλυκού σφυρίγματος του τρικύλινδρου. Μοναδικό μείων η μεγάλη κατανάλωση της τάξεως των 7.2lt/100km σε μεικτό κύκλο.

Αναρτήσεις και οδική συμπεριφορά

Το άνευ ρυθμίσεων τηλεσκοπικό πιρούνι της Showa εμπρός σε συνδυασμό με το μονό αμορτισέρ με την υδραυλική προφόρτιση και απόσβεση επαναφορά της ίδιας εταιρίας πίσω, φροντίζουν για την άνεση του αναβάτη σε κάθε είδους δρόμο ,προσφέροντας πολύ καλή πληροφόρηση του δρόμου και αίσθηση σταθερότητας στις γρήγορες στροφές. Δεν υπήρξε στιγμή που να νοιώσαμε ότι το σύνολο “βουλιάζει” στις στροφές ενώ ακόμα και σε χωματόδρομους η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων σε κάνει να νομίζεις ότι η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στο φυσικό της περιβάλλον.

Η θέση του οδηγού είναι πολύ καλά μελετημένη τοποθετώντας τον αναβάτη “μέσα” στην μοτοσυκλέτα ,δίνοντας του την αίσθηση ότι είναι πολύ ελαφρύτερη μοιράζοντας το βάρος της στα σωστά σημεία. Η ευχάριστα ισορροπημένη αίσθηση γρήγορα σε κερδίζει , είτε οδηγείς στο χώμα , είτε ακόμα και σε κατάσταση αυξημένης κίνησης. Η ζελατίνα όμως δεν καταφέρνει να προστατέψει τους μεγαλόσωμους αναβάτες ενώ η έντονη ενόχληση του αέρα θα έρθει μετά τα 160 km/h.
Ακόμη ένα χαρακτηριστικό που μας εξέπληξε ευχάριστα είναι ο υπερπλήρης πίνακας οργάνων (δανεικός από το τελευταίο street triple) με τον πανέμορφο ανοικτό γαλάζιο φωτισμό τους την νύκτα.

Κατά την γνώμη μας πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που ταιριάζει απόλυτα  στους έλληνες αναβάτες στον αγώνα τους να δαμάσουν το θηρίο που ακούει στο όνομα, ελληνικοί δρόμοι , ενώ αναμένεται να προκαλέσει μεγάλο πονοκέφαλο στους γερμανούς και στην αντίζηλη F 800 GS.

Τεχνική κάλυψη : Δημήτρης Μυλωνάς
















http://www.protothema.gr/car-and-speed/moto/article/?aid=102069

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου