Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Honda vision 110!


Vision to the People!

Η παραγωγή ενός, προσιτής τιμής, σκούτερ “για τον λαό” ανακοινώθηκε από την Honda, το οποίο μάλιστα πρόκειται για μοντέλο 2012. Μας ευχαριστεί που βλέπουμε έναν κολοσσό σαν τη Honda να ανακοινώνει ένα χαμηλού κόστους/τιμής, σκουτεράκι λίγων κυβικών για καθημερινή μετακίνηση.


Πιστεύουμε πως η παραγωγή φθηνών για τον καταναλωτή και αξιόλογων σκούτερ είναι ότι καλύτερο, αφού η γκάμα και οι επιλογές πρέπει να είναι πολλές, να μπορείς δηλαδή να αγοράζεις το εξεζητημένο, το γρήγορο, το υπερ-τεχνολογικό, αλλά συγχρόνως να έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις και το ταπεινό, διακριτικό και κυρίως οικονομικό. Ειδικά αυτή την εποχή, ειδικά σε μια χώρα σαν την Ελλάδα…
Το Honda Vision 110 είναι ένα σκούτερ 110 κυβικών που «κάνει τη δουλειά του» χωρίς πολλές φιγούρες. Το πραγματικό εργαλείο πόλης λέγεται «Όραμα 110», κι αν το όνομα του σας φαίνεται λίγο παρατραβηγμένο ακούστε το εξής; Δύο λίτρα κατανάλωση στα 100 χιλιόμετρα – αυτό είναι όραμα, όαση για την ακρίβεια!

Είναι σίγουρο πως βρισκόμαστε, παγκοσμίως, μπροστά στο φαινόμενο της επιστροφής των υπερ-οικονομικών κινητήρων. Ο κινητήρας του Vision δεν είναι υδρόψυκτος – το λέγαμε και σε άλλο άρθρο αυτό, οι κινητήρες πόλης λογικής απόδοσης δεν χρειάζονται την υδρόψυξη, που κάνει την κατασκευή ακριβότερη και πολυπλοκότερη. Η  αερόψυξη του Vision συνδυάζεται με τροφοδοσία από PGM-Fi ψεκασμό, με την απόδοση να φτάνει τους 8 ίππους….
Στα φρένα το Vision χρησιμοποιεί ένα δισκόφρενο (με 3έμβολη δαγκάνα) μπροστά και ένα μηχανικό ταμπούρο πίσω, τα οποία συνδυάζονται μεταξύ τους: στο πάτημα της αριστερής μανέτας ενεργοποιούνται και τα δύο φρένα μαζί, μέσω ενός κατανεμητή. Η δεξιά μανέτα ενεργεί μόνο στο μπροστινό φρένο, πιέζοντας τα δύο από τα τρία εμβολάκια της δαγκάνας.
Ελαφρές χυτές ζάντες, δισκόφρενο και δαγκάνα 3 εμβόλων
Ελαφρές χυτές ζάντες, δισκόφρενο και δαγκάνα 3 εμβόλων
Όπως ανακοινώνει η Honda στον μονοκυλίλινδρο τετράχρονο κινητήρα των 108 κυβικών με τις δύο βαλβίδες, έχει γίνει προσπάθεια να μειωθούν οι εσωτερικές τριβές, γεγονός που οδηγεί στο συμπέρασμα πως η Honda έχει εφαρμόσει τη μέθοδο που ακολούθησε και στα SH, με τον στρόφαλο να λειτουργεί με το ελάχιστο δυνατό λιπαντικό, άρα μειώνοντας τις εσωτερικές τριβές, αυξάνοντας την απόδοση καθώς και την αξιοπιστία.
Κινητήρας αερόψυκτος, απλός, με έξυπνη τεχνολογία και ψεκασμό
Κινητήρας αερόψυκτος, απλός, με έξυπνη τεχνολογία και ψεκασμό
Περιφερειακά

  • Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 5,5 λίτρα, πράγμα που σημαίνει πως με την κατανάλωση που ανακοινώνεται από το εργοστάσιο, η αυτονομία θα ξεπερνάει τα 250 χιλιόμετρα.
  • Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για ένα full face κράνος.
Κάτω από τη σέλα χωράει ένα κράνος, ενώ το ντεπόζιτο χωράει 5,5 λίτρα
Κάτω από τη σέλα χωράει ένα κράνος, ενώ το ντεπόζιτο χωράει 5,5 λίτρα
  • Το ύψος σέλας είναι χαμηλό στα 755 χιλιοστά και το δάπεδο είναι επίπεδο.
  • Το βάρος είναι περιορισμένο στα 102 κιλά.
  • Η τιμή του Vision 110 αναμένεται να είναι χαμηλή. Αυτό σημαίνει, σύμφωνα με ανεπίσημες εκτιμήσεις, πως στην Ελλάδα το πιθανότερο είναι να βρίσκεται κάτω από τα 2.100 ευρώ (Σημ. τελικά ορίστηκε αργότερα στα 1.940 ευρώ).
  • Τα χρώματα που θα κυκλοφορήσουν θα είναι: Μαύρο, Γκρι, Άσπρο, Βυσινί και Μπλε, ενώ θα υπάρχουν στα εξτρά αξεσουάρ, ανεμοθώρακας, μπαγκαζιέρα, κουβέρτα ποδιών, κ.α.











http://scooternet.gr/?p=2968

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου